Política de Qualitat
Els valors de l’empresa són:
- La proximitat amb els nostres clients, siguin particulars o empreses.
- La flexibilitat i adaptació dels nostres productes a les necessitats de cada client.
- La nostra prioritat és oferir el màxim servei als nostres clients.
- Oferir un producte de qualitat, amb la integració de la tecnologia més innovadora i l’adaptació a la normativa vigent.
- La protecció de les dades dels nostres clients com a condició indispensable per prevenir els riscos de la informació.
- L’experiència del nostre equip, format tècnicament des de fa més de 20 anys.
La Direcció de NIX està compromesa amb la qualitat dels nostres productes i serveis al client. Per aquest motiu, destina recursos per posicionar-se com una empresa líder dins del sector, amb una marca de proximitat i confiança cap al client, al qual forma i informa de les últimes novetats. Per tal de gestionar amb qualitat, s’ha implantat un Sistema de Gestió de Qualitat, segons la Norma Internacional UNE-EN ISO 9001:2015.
En tots els nostres processos i activitats, tenim en compte els següents principis de gestió:
- Aconseguir la plena satisfacció dels nostres clients, així com avançar-nos a futures necessitats dels clients, informant-los dels productes innovadors a través de campanyes o mitjançant els comercials.
- El servei al client és la prioritat: proximitat, eficiència i qualitat.
- Treballar en la millora contínua, eficàcia i eficiència dels nostres processos.
- Assegurar el compliment de la legislació i reglamentació aplicable a les activitats de l’empresa.
- Tenir en compte els requisits de les parts interessades que poden estar relacionades amb l’empresa, així com gestionar qualsevol risc que pugui afectar la continuïtat de l’empresa.
- Garantir unes condicions de treball segures, com a requisit indispensable per a la protecció i prevenció de riscos de les persones que treballen amb nosaltres.
- Establir uns objectius de millora que ens permetin progressar, destinant els recursos i esforços necessaris per aconseguir-los.
NIX posa aquesta política a disposició dels clients, proveïdors i parts interessades, i en fa difusió entre els treballadors i col·laboradors de l’empresa perquè coneguin i tinguin presents aquests compromisos en les seves tasques i funcions.
Direcció
L’Ametlla del Vallès, 30 de maig de 2023